erasmus.dekoracja

Z przyjemnością prezentujemy zdjęcia uczestników mobilności w Szwecji w ramach projektu „Z Erasmusem+ w przyszłość” (2020-1-PL01-KA102-079543), które wezmą udział w ogólnopolskim konkursie „Selfie+”. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem: „Wyraź siebie, inspiruj innych”, a jego organizatorem jest Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.

p. Michał Kasprzyk – OKNO NA ŚWIAT

Zdjęcie przedstawia piękną panoramę Malmö i krok w skandynawską przestrzeń edukacyjną. Udział w szkoleniu job shadowing był okazją do spojrzenia na proces kształcenia zawodowego – w moim przypadku przyszłych techników grafiki i poligrafii cyfrowej – z szerszej, bo nowej, szwedzkiej perspektywy. Wyjazd dał impuls do rozwoju zawodowego, wzmógł potrzebę samodoskonalenia (również językowego) oraz wzbogacił kulturowo.

Michał.dekoracja

p. Oktawia Jachowicz – AFFECTIO

Realizując szkolenie Job Shadowing w Szwecji w projekcie “Z Erasmusem+ w przyszłość” korzystałam nie tylko z treści zawodowych, lecz również z programu kulturowego i możliwości obserwacji życia w Szwecji. Zwiedzając Galerię Sztuki w Helsingborg stanęłam w instalacji “Affectio”, która obrazowała wpływ i interakcję kryształów i osoby stojącej w instalacji. Dokładnie wtedy zdałam sobie sprawę z wpływu projektu – tu i teraz – na zmianę mojego postrzegania i działania, które ujawnią się wkrótce – w przyszłości.  

Oktawia.dekoracja

Patryk Reluga kl. 4e – LIMITY SĄ TYLKO W NASZYCH GŁOWACH

Dzięki Erasmusowi i pracy w szwedzkim przedsiębiorstwie logistycznym mogłem wykorzystać zdobytą dotychczas wiedzę w praktyce. Wiedza teoretyczna jest jednak tylko częścią sukcesu. Dzięki praktykom miałem okazję do poznania nowych ludzi, którzy zainteresowali mnie swoimi tradycjami, inną kulturą oraz swą niecodziennością. Zdecydowanie polepszyłem jakość posługiwania się jęz. angielskim. Do tego mogłem się przekonać w praktyce o umiejętnościach związanych z radzeniem sobie za granicą, daleko poza domem w sytuacjach nowych i stresowych. Dzięki temu wszystkiemu stałem się bardziej pewny siebie, zorganizowany oraz otwarty i rozmowny. Wiem, że warto pokonywać swoje strachy i mierzyć wysoko. Projekt pozwolił mi uwierzyć w siebie, moje umiejętności i marzenia oraz pokazał, że limity są tylko w naszych głowach.

Patryk.dekoracja

Aleksander Księżyk kl. 4f – PRZEZ ŻOŁĄDEK DO … ODKRYWANIA SIEBIE I ŚWIATA

Aleksander Księżyk kl. 4f — PRZEZ ŻOŁĄDEK DO … ODKRYWANIA SIEBIE I ŚWIATA

Zdjęcie przedstawia Disgusting Food Museum, w którym – jako przyszły technik fotografii i multimediów – odbywałem trzytygodniowy staż. Szlifowałem swoje umiejętności zawodowe robiąc zdjęcia „nietypowego” jedzenia oraz przygotowując materiały reklamowo-promocyjne tego muzeum. Miejsce to dawało przestrzeń do interakcji ze zwiedzającymi, nawiązywania ciekawych rozmów, a przez to do poszerzania horyzontów kulturowych i światopoglądowych, otwartości, większej pewności siebie również w posługiwaniu się jęz. angielskim.

Aleksander.dekoracja

Emilia Jackow kl 4f – DO ODWAŻNYCH ŚWIAT NALEŻY

Mój trzytygodniowy staż w Disgusting Food Museum był wyjątkowy. Jako przyszły fotograf poszerzałam umiejętności zawodowe robiąc zdjęcia reakcji ludzi próbujących najbardziej “obrzydliwych” potraw z całego świata. Korzyści z praktyk właśnie w tym miejscu było jednak więcej. Sama mogłam skosztować tych “specjałów”, co widać na zdjęciu. Wiem, że podróże kształcą. Moja nie zatrzymała się na Szwecji, kulinarnie bowiem, dzięki udziałowi w projekcie, zwiedziłam znacznie więcej zakątków świata.Trzymamy kciuki.

Emilia.dekoracja